لطفا چند ثانیه صبر کنید در حال دریافت محتوای صفحه... ظاهرا سرعت اینترنت مناسب نیست! هرچه دریافت شده را نمایش بده!

شرایط و ضوابط ارائه خدمات

آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۵/۰۳/۲۲

تمام مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات شرکت پشتیبانان شبکه، توافق می کنند که به محض عضویت برای خدمات این شرکت، شرایط و ضوابط ارائه خدمات شرکت پشتیبانان شبکه، که در این صفحه آمده است را رعایت نمایند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویس های شرکت پشتیبانان شبکه، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت می کنند و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود. مقررات استفاده جزئیات را شامل نمی شود و شرکت پشتیبانان شبکه، حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی آن، برای خود محفوظ می دارد، و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی به سایت www.nsup.com یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد، هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتری از شرایط استفاده می بایست به آدرس abuse@nsup.com ارسال شود. شرایط استفاده از خدمات، هر گونه توافق دیگری را باشرکت پشتیبانان شبکه، چه به صورت کتبی، شفاهی یا به هر صورت دیگر لغو می نماید.

الف) مقررات حاکم بر خدمات میزبانی وب اشتراکی:

شرایط و مقررات استفاده‌‌ای که در ادامه می آیند فقط برای مشتریان میزبانی وب اشتراکی شرکت پشتیبانان شبکه اعمال می شود و مکمل قوانینی است که در بخش های “ب” و “ج” در مورد تمام مشتریان شرکت باید رعایت شوند.

منابع سرور

هر وب سایتی که از میزان بالایی از منابع سرور از جمله CPU، حافظه، منابع شبکه و … استفاده کند، می بایست یا مبالغ اضافه‌ تری بپردازد (که بستگی به منابع مورد نیاز دارد)، یا منابع مورد استفاده را تا سطح قابل قبولی کاهش دهد و یا خدماتش را به یک سرور اختصاصی ارتقاء دهد. شرکت پشتیبانان شبکه تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه که میزان بالای استفاده از منابع سرور است، می باشد. برای هر یک از پلن های میزبانی وب اشتراکی شرکت، سطح قابل قبول استفاده از منابع تعریف شده که در صفحات تعرفه های شرکت، همواره قابل دسترس هستند. هر سرویس میزبانی وب ای که تشخیص داده شود فعالیتش با عملکرد صحیح سرور یا سلامت شبکه در تضاد است، بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد.

ارسال اسپم

ارسال حجم زیادی پیام های غیر ضروری (اسپم)و یا بازرگانی از طریق اینترنت (که به این عمل ارسال اسپم می گویند) بدون توجه به اینکه این عمل ظرفیت سرور را پر می کند یا در سرویس دهی به مشتریان شرکت پشتیبانان شبکه اختلال ایجاد می نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم افزارهایی که برای ارسال اسپم به کار می روند نیز، بر روی سایت هایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است. متخلفین از این بند می بایست جریمه ای معادل حداقل ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال بپردازند و سایت آنها نیز بلافاصله مسدود خواهد شد. شرکت پشتیبانان شبکه، این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صلاح دید خود در مورد اینکه چه موردی تخلف از این بند را مشخص می کند، تصمیم گیری نماید.

در صورتی که ارسال اسپم ناخواسته بوده باشد و ناشی از ویروسی شدن یا لو رفتن کلمات عبور ایمیل های مشتریان باشد، مشتری می بایست بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، نسبت به پاکسازی سیستم های آلوده شده خود اقدام نموده، کلیه کلمه های عبور خود را تغییر داده و به شرکت اطمینان دهد که مشکل برطرف شده است تا شرکت نیز سرویس ایشان را مجددا فعال سازد. بدیهی است پس از بروز چنین شرایطی، وضعیت ایمیل های مشتری مانیتور می شود و در صورت تکرار اسپم، شرکت مجبور به قطع مجدد سرویس مشتری خواهد شد. ضمن اینکه در صورتی که آدرس های آی پی شرکت به واسطه این مساله وارد لیست های سیاه بین المللی شود، مشتری ملزم به جبران خسارت و پرداخت جریمه ۱,۵۰۰,۰۰۰ ریالی به شرکت می گردد.

برنامه های اجرایی:

هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. شرکت پشتیبانان شبکه برنامه های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی نشده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند. استفاده از برنامه های با پسوند .com یا .exe بر روی هاست نیز غیر مجاز است. در صورت مشاهده چنین مواردی، شرکت فایل ها را در قالب یک فایل zip غیر قابل اجرا در خواهد آورد، سپس فایل های اجرایی را حذف می نماید.

اتاق های گفتگو (Chat Rooms):

شرکت پشتیبانان شبکه، مشتریان سرویس های میزبانی وب را مجاز به نصب اتاق های گفتگوی خودشان نمی داند. اتاقهای گفتگو نیازمند منابع سیستم مشخصی هستند و بنابراین نمی توان از آنها به عنوان امکانات رایج سرویسها استفاده کرد. در صورت نیاز به استفاده از برنامه های چت، باید از سرورهای اختصاصی یا سرور مجازی استفاده شود. البته سرویس های پشتیبانی آنلاین که به صورت چت یک به یک هستند، از این قاعده مستثنی هستند.

برنامه های گفتگو (IRC)

شرکت پشتیبانان شبکه اجازه نمی دهد هیچگونه برنامه IRC توسط مشتریان خدمات میزبانی وب پیاده سازی شود.

توزیع و دانلود فایل (Download Server)

سرویس های میزبانی وب اشتراکی شرکت پشتیبانان شبکه، به منظور ایجاد امکان دانلود نرم افزار و یا محصولات چند رسانه‌ای طراحی نشده اند، اگر تمایل به توزیع نرم افزار و یا فایلهای چند رسانه ای دارید، لطفاً برای برنامه ریزی مخصوص با sales@nsup.com تماس بگیرید.

ب) مقررات حاکم بر تمام خدمات شرکت پشتیبانان شبکه:

مقررات زیر در مورد تمام مشتریان شرکت پشتیبانان شبکه کاربری دارد.

خدمات پشتیبانان شبکه

خدمات شرکت پشتیبانان شبکه، شامل موارد زیر می باشد. البته ممکن است این شرکت خدمات دیگری نیز ارائه دهد که در این فهرست پیش بینی نشده است:

  • هر عملی در ارتباط با آماده سازی، راه اندازی، برقراری ارتباط، بهره برداری، فسخ، قطع موقت و یا وصل مجدد سرویسهای میزبانی وب.
  • هر عمل یا تخصیص خدمات که در ارتباط با میزبانی وب و ثبت دامنه است (شامل استفاده از سرور و پشتیبانی فنی) صرفنظر از طول مدت و اینکه آیا مبلغی برایشان پرداخت شده است یا خیر.
  • هر نوع امکان دسترسی یا استفاده مشتریان در ارتباط با وب سایت شرکت پشتیبانان شبکه، از جمله خود وب سایت.
  • هر سرویس دیگری که توسط شرکت پشتیبانان شبکه به مشتریان ارائه می شود، چه استفاده بشود و چه نشود.
  • هر سرویس دیگری که شرکت پشتیبانان شبکه ارائه دهد و توسط مشتریان استفاده شود، چه توسط این شرکت به مشتریان پیشنهاد شده یا فراهم شده باشد، چه نشده باشد.

مالکیت وب سایت:

مالک قانونی وب سایتها و سرویسهای مشتریان شرکت پشتیبانان شبکه، فرد یا سازمانی است که نامش به عنوان مالک در بانکهای اطلاعاتی و قراردادهای شرکت پشتیبانان شبکه آمده است. شرکت پشتیبانان شبکه تنها در صورت ارائه حکم دادگاه توسط مشتری قادر خواهد بود که سرویس میزبانی وب شخصی را به دیگری منتقل کند.

استفاده غیر قانونی:

سرورها و خدمات میزبانی وب شرکت پشتیبانان شبکه فقط می بایست با اهداف قانونی، مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است. این موارد شامل مواد ذیل می شود، اما محدود به آن نمی شود:

حق چاپ مطالب (Copyright)، علائم تجاری، رموز تجاری یا دیگر حقوق مالکیت معنوی که بدون مجوز رسمی مورد استفاده قرار گرفته باشند. مطالبی که غیر اخلاقی و ناهنجار باشند و یا تهدیدات غیر قانونی اعمال نمایند. توهین به اشخاص و سازمانها یا نشر مطالب کذب بر علیه دیگران. استفاده از سایت به منظور فریب بازدیدکنندگان و کلاه برداری و مسائلی از این قبیل.

سوء استفاده از سیستم و شبکه:

مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی شرکت حق خود را برای پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …

ویروس ها و سایر فعالیتهای تخریبی:

استفاده از سرویسها یا تجهیزات شرکت پشتیبانان شبکه برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

درباره خدمات نامحدود

مفهوم خدمات نامحدود ما چیست؟

در پلن های نامحدود، ما بر روی حجم فضای مصرف شده، مقدار ترافیک مصرفی و تعداد بانک های اطلاعاتی محدودیتی اعمال نکرده ایم. بر اساس شرایط ارائه خدمات شرکت، ما تا جایی که صرفه اقتصادی داشته باشد، تلاش خواهیم کرد که منابع سخت افزاری و ارتباطات اینترنتی مناسب، برای استفاده کاربران و مشتریان شرکت، از وب سایت شان را فراهم آوردیم.

چه جیزهایی در تعریف خدمات نامحدود ما نمی گنجد؟

سرویس های نامحدود ما، به هیچ عنوان بدان معنی نیستند که کاربری می تواند با استفاده بیش از حد از منابع و سایر اقدامات خود، موجب کاهش کیفیت خدمات برای سایر مشتریان شرکت شود. این سرویس ها برای شرکت های کوچک و متوسط و کسب و کارهای خانگی عادی طراحی شده اند. این سرویس ها برای برطرف کردن نیازهای میزبانی وب شرکت های بزرگ و سازمان ها طراحی نشده اند. همچنین، از این سرویس ها برای نگه داری بکآپ، نگه داری آرشیو فایل، ایمیل، داکیومنت ها و لاگ فایل ها و سایر مواردی که مستقیما در وب سایت استفاده نمی شوند، نمی توان استفاده نمود. علاوه بر موارد فوق الذکر، این سرویس ها مناسب دانلود سرورها و سرویس های پخش فیلم و صدا نمی باشند.

در صورتی که شرکت متوجه شود اکانتی بیش از حد از منابع سرور استفاده کرده است، اکانت کاربر به دقت چک می شود و در صورتی که مشتری راهکاری برای کاهش میزان مصرف و یا بهینه سازی سایت خود نداشت، وی ملزم به انتقال سایت و سرویس خود، به یک سرور مجازی یا اختصاصی می باشد. در صورتی که مشکل به وجود آمده موجب افت چشمگیر کیفیت سرویس ها برای سایر مشتریان شود یا مشکلات جانبی برای شرکت و سایر مشتریان به وجود آورد، شرکت مجاز است که نسبت به قطع موقت یا دائم سرویس مشتری تا برطرف نمودن مشکل یا جابجایی سایت، اقدام نماید. در چنین شرایطی، قطع سرویس می تواند بعد، هم زمان و یا حتی قبل از ارسال ایمیل یا تیکت به کاربر صورت پذیرد.

فروش بخش هایی از اکانت های نامحدود به سایرین توسط مشتری نیز کاملا ممنوع است. در صورت مشاهده چنین اکانت هایی، شرکت فورا نسبت به متوقف کردن آن اکانت اقدام خواهد نمود. فروش سرویس ها تنها برای مشتریان سرویس های نمایندگی مجاز است و سرویس های نامحدود، تنها و تنها برای یک شخصیت حقیقی و حقوقی می تواند استفاده شود.

مسئولیت مشتریان:

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند. شرکت پشتیبانان شبکه این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات شرکت پشتیبانان شبکه به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ کند.

همچنین مشتریان شرکت متعهد می شوند که توانایی و دانش استفاده از خدمات خریداری شده خود از شرکت را دارا هستند و خود شخصا مسئول استفاده از کنترل پنل ها، ایجاد اکانت ها، حذف اکانت ها، تهیه نسخ پشتیبان، راه اندازی و طراحی وب سایت و تمدید به موقع سرویس خود می باشند.

اقداماتی که شرکت پشتیبانان شبکه در صورت عدم رعایت شرایط خدمات انجام می دهد:

تخلف یک مشتری از رعایت مفاد این توافقنامه، زمینه ساز بسته شدن سرویس وی می شود. شرکت پشتیبانان شبکه تنها مرجع قضاوت در مورد اینکه چه چیزی مغایر این توافقنامه است، می باشد. هنگامی که شرکت پشتیبانان شبکه از تخلفی نسبت به این توافقنامه اطلاع پیدا کند، یک بررسی ابتدایی انجام خواهد داد. در طی این بررسی، شرکت به منظور جلوگیری از فعالیتهای غیر مجاز احتمالی امکان دسترسی مشتری را محدود می سازد. بسته به میزان اهمیت تخلف، شرکت پشتیبانان شبکه بر اساس تشخیص خودش می تواند سرویس میزبانی وب یک مشتری را محدود ساخته، معلق نموده و یا فسخ کند. چنانچه تخلف صورت گرفته یک عمل مجرمانه باشد، شرکت پشتیبانان شبکه، پلیس فتا و سایر مقامات قانونی مرتبط با چنین تخلفاتی را در جریان قرار خواهد داد.

اعمال تغییرات در سرویسها:

شرکت پشتیبانان شبکه این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.

تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات (Backup):

شرکت پشتیبانان شبکه از تمام اطلاعات سایتها و بانکهای اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم هفتگی و ماهانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند اما بجز در مواردی که این شرکت کتباً با مشتری به توافق رسیده باشد، مشتریان منحصراً و کاملاً مسئول مدیریت و تهیه نسخ پشتیبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتی که در مورد خاصی نیاز به بازیابی اطلاعات از دست رفته مشتری بود و نسخ پشتیبان شرکت به درستی عمل نکردند، شرکت پشتیبانان شبکه به هیچ وجه مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد.

محصولاتی که توسط شرکت پشتیبانان شبکه طراحی و تولید نشده اند:

هر نوع اشاره به محصولاتی که توسط شرکت پشتیبانان شبکه، کارمندانش یا هر شخص ثالثی در ارتباط با آن صورت بگیرد، فقط به منظور اطلاع رسانی می باشد و نباید به عنوان تصویب یا توصیه از جانب این شرکت تلقی شود. شرکت پشتیبانان شبکه هیچگونه مسئولیتی در قبال این گونه محصولات ندارد.

حق مالکیت معنوی شرکت پشتیبانان شبکه:

مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی شرکت پشتیبانان شبکه، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت www.nsup.com قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلا هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای این شرکت ثبت شده است، بدون مجوز کتبی شرکت پشتیبانان شبکه استفاده کنند.

انتقال به غیر:

مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز کتبی از شرکت پشتیبانان شبکه، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه را به دیگری واگذار نموده یا وکالت دهند.

حداقل سن مشتری:

مشتریان شرکت پشتیبانان شبکه می بایست حداقل ۱۸ ساله باشند. هر شخص زیر ۱۸ سال (صغیر یا نابالغ) باید موافقت والدین یا قیم خود را در مورد شرایط این توافقنامه داشته باشد تا بتواند مشتری شرکت پشتیبانان شبکه شود. والد یا قیمی که این توافقنامه را از جانب فرد صغیر می پذیرد، مسئول حسن انجام مفاد آن، از جمله پرداخت به موقع و کامل هزینه خدمات شرکت پشتیبانان شبکه می باشد، و این مسئولیت تا زمانیکه فرد صغیر به سن ۱۸ سالگی رسیده باشد ادامه می یابد، مگر اینکه والد یا قیم تائیدیه کتبی شرکت پشتیبانان شبکه مبنی بر عدم تعهد قیم را داشته باشد.

تغییرات فنی:

شرکت مجاز است که در هر زمان، نسبت به اعمال تغییرات در مباحث فنی مربوط به سرویس های خود اقدام نماید. به عنوان نمونه شرکت می تواند نسبت به جابجایی فیزیکی سرورها، تغییر یا به روز رسانی نرم افزارها، افزایش، تغییر یا ایجاد محدودیت های امنیتی و نرم افزاری و حتی حذف برخی از امکانات اقدام نماید. در چنین شرایطی، اگر سرویس خریداری شده مشتری تحت تاثیر این شرایط قرار گیرد یا از کار بیوفتد یا دچار اختلال شود، شرکت موظف است به غیر از موارد فورس ماژور، موضوع را از طریق پورتال مشتریان یا ایمیل، به مشتری اطلاع دهد و مشتری مسئولیت به روز رسانی برنامه نویسی ها، رویه ها و شرایط خود برای ادامه استفاده از خدمات شرکت را به عهده می گیرد.

همچنین جهت افزایش امنیت سرویس های مشتریان، شرکت به صورت دوره ای اقدام به بروز رسانی نرم افزارهای نصب شده بر روی سرور می نماید. در صورتی که پس از به روز رسانی، وب سایت یا دیگر سرویس های مشتری به دلیل استفاده از برنامه های قدیمی تر دچار اختلال شود، مشتری شخصا مسئول ارتقاء و بهینه سازی آنها می باشد. به عنوان نمونه، نرم افزارهای باز متن (Open Source) از قبیل وردپرس، جوملا و … در صورتی که به روز نشوند، ممکن است مشکلات جدی امنیتی برای خود مشتری و حتی سرورهای شرکت به وجود آورند. در این صورت، در صورتی که مشتری به بروزرسانی سرویس های خود نپردازد، شرکت راسا اقدام به بروزرسانی این اپلیکیشن می کند و در مواقعی که امکان به روز رسانی توسط شرکت وجود نداشته باشد، شرکت مجاز است که سایت مشتری را تا زمان به روز رسانی توسط ایشان متوقف نماید. بدیهی است در صورت بروز مشکل پس از به روز رسانی، مشتری مسئول برطرف نمودن مشکلات و ناهماهنگی های احتمالی در ابزارها و برنامه های خود می باشد.

موارد فورس ماژور:

شرکت پشتیبانان شبکه هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

رفع مسئولیت:

مشتری با استفاده از خدمات شرکت متعهد می شود که بپذیرد، شرکت پشتیبانان شبکه به هیچ عنوان مسئول جبران هیچگونه خسارت احتمالی که بر اثر استفاده از خدمات شرکت برای مشتری به وجود بیاید نیست. این موارد می تواند شامل از دست دادن سود، از دست دادن اطلاعات، نفوذ هکرها، عدم توانایی یا دانش فنی مشتری برای استفاده از خدمات خریداری شده و هر مورد دیگری باشد که باعث خسارت به مشتری چه به صورت مادی و چه به صورت معنوی شود.

شرکت به هیچ عنوان تضمین نمی کند که سرویس های ارائه شده، تمام نیازهای مشتری را برطرف می کند و خدمات ارائه شده، صرفا به همان صورت که معرفی شده اند ارائه می شوند و شرکت مسئول هیچ گونه برداشت اشتباه یا غیر واقعی از جانب مشتری و شخص ثالثی نمی باشد.

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از دو هفته کاری، خریدار می تواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد. ضمنا خریدار نظر این شورا را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته وحق شکایت ویا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت. ضمن اینکه مشتری می پذیرد در صورتی که از جانب این شورا، شرکت پشتیبانان شبکه مقصر زیان مشتری تشخیص داده شود، شرکت حداکثر به اندازه مبلغ پرداختی مشتری بابت سرویس مورد اختلاف می تواند به مشتری خسارت پرداخت نماید.

ج) مقررات مالی و حسابداری:

این مقررات مالی و حسابداری برای تمام مشتریان شرکت یکسان است:

پرداخت ها:

تمام هزینه ها بر حسب ریال یا تومان نمایش داده شده اند. پرداخت ها نیز باید به ریال صورت بگیرند. شرکت پشتیبانان شبکه روش های پرداخت زیر را می پذیرد:

  • چک بانکی مشتری که به نام مالک وب سایت یا طرف قرارداد (چه حقیقی و چه حقوقی) باشد
  • حواله به حساب های بانکی اعلام شده بر روی وب سایت رسمی، فاکتورها و یا صورتحساب های شرکت
  • پرداخت های آنلاین که توسط سیستم پرداخت الکترونیکی متصل به بانک های طرف قرارداد شرکت پردازش شده اند
  • پرداخت های نقدی که در محل شرکت و یا به پیک شرکت، در ازاء دریافت رسید، پرداخت شده اند
  • تمام صورتحساب ها باید حداکثر ظرف یک روز از تاریخ آن پرداخت شوند. در پرداختهای دوره ای، در صورتی که بیش از ۱۰ روز از تاریخ صورتحساب بگذرد، شرکت پشتیبانان شبکه سرویس مشتری را قطع می نماید و هزینه فعال سازی مجدد نیز اخذ خواهد شد. در ضمن به ازاء هر روز تاخیر در پرداخت صورتحساب، مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان جریمه باید پرداخت شود.

تمدید قراردادها یا سرویس ها:

جهت جلوگیری از قطع سرویس، مشتریان باید حتما ۱۰ روز قبل از تاریخ انقضاء نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع دامنه تا حداکثر ۳۰ روز از تاریخ انقضاء، امکان ثبت مجدد دامنه در ازاء پرداخت جریمه ای معادل ۱۲۰ دلار (به قیمت روز دلار در بازار که مستقیما به شرکت OnlineNic پرداخت می شود) به علاوه مبلغ عادی ثبت دامنه، وجود دارد. در صورت عدم تمدید دامنه در این دورهء ۳۰ روزه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن دامنه به عهده نخواهد داشت.

هزینه های مالی:

  • چکهای برگشتی:
    در صورتی که چک صادر شده توسط مشتری برگشت بخورد، شرکت پشتیبانان شبکه مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ ریال به صورتحساب مشتری اضافه خواهد کرد. در ضمن، مشتریانی که چک آنها برگشت خورده، در پرداختهای بعدی باید از روشهای پرداختی مانند چک های تضمین شده بانکی، وجه نقد و یا واریز به حساب های بانکی شرکت استفاده کنند.
  • هزینه های فعال سازی مجدد
    اگر یک مشتری قصد داشته باشد سرویسی که مسدود شده است را مجددا راه اندازی کند، باید مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت نماید. در صورتیکه قصد بازگرداندن اطلاعات سایت مسدود شده را داشته باشد، مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال دریافت می شود.
  • تغییر سرویس میزبانی وب
    در صورتیکه یک مشتری قصد استفاده از یک سرویس پایین تر نسبت به سرویس فعلی خود را داشته باشد، باید مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت کند. البته مبلغی به عنوان هزینه ارتقاء دریافت نمی شود ولی در هنگام ارتقاء، مشتری باید ما به التفاوت سرویس فعلی با سرویسی که قصد ارتقاء به آن را دارد، بپردازد.
  • تغییر سیستم عامل، تغییر سرور و انتقال اطلاعات
    مشتریانی که قصد انتقال از یک سیستم عامل، به سیستم عاملی دیگر را دارند، یا می خواهند از یک سرور، به سروری دیگر جا به جا شوند، باید مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال بپردازند. در این صورت شرکت پشتیبانان شبکه، وب سایت مشتری را از سرور اولیه حذف کرده و بر روی سرور جدید ایجاد می نماید. در صورتی که مشتری بخواهد که شرکت، اطلاعات وب سایت را نیز برای وی جا به جا نماید، به ازاء هر گیگابایت اطلاعات قابل جا به جا شدن (فایل های وب، FTP و بانک های اطلاعاتی)، مشتری می بایست مبلغ ۷۰۰٫۰۰۰ ریال به شرکت پرداخت نماید. لازم به ذکر است که انتقال ایمیل ها در بسیاری از موارد ممکن نیست و مشتری مسئول بکآپ گیری از اطلاعات ایمیل خود قبل از جابجایی می باشد.
  • هزینه همکاری یک متخصص (Admin Time)
    در صورتیکه مشتری نیاز داشته باشد برای راه اندازی و نصب نرم افزارهای تحت وب خود که محصول شرکت پشتیبانان شبکه نمی باشد، از مشاوره و همکاری یک متخصص استفاده کند، باید به ازاء هر ساعت بکارگیری متخصص، مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت نماید. حداقل زمان بکارگیری متخصص نیز یک ساعت است.
  • استفاده از امکانات مدیریتی
    شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال ضعف اطلاعات فنی کاربران ندارد. اما به منظور تسهیل در کار آنها، راهنماهایی را به زبانهای فارسی و انگلیسی آماده کرده است که به کاربران ارائه می دهد. در ضمن برای مدیریت فضای وب و دامنه به کاربران کنترل پنل ارائه می شود که می توانند بوسیله آن سایت، دامنه، ایمیل، بانکهای اطلاعاتی و … را مدیریت کنند. چنانچه کاربران بخواهند، کارهایی که خود می توانند بوسیله کنترل پنل انجام دهند را به واحد فنی شرکت محول کنند، باید به ازاء هر پانزده دقیقه که کار آنها به طول می انجامد، مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ ریال بپردازند.

فسخ قرارداد و لغو سرویس:

برای اینکه درخواست فسخ قرارداد خود را به ما اعلام کنید، باید درخواست خود را به صورت تیکت در پورتال مشتریان ثبت نمایید. واحد فروش شرکت، شما را برای انجام مراحل فسخ قرارداد، راهنمایی خواهد نمود. لطفا دقت فرمایید که پس از گذشت ۳۰ روز از تاریخ عقد قرارداد (در سرویس های میزبانی اشتراکی) و ۷ روز (در سرورهای مجازی)، هیچ مبلغی مسترد نخواهد گشت.

به درخواست های فسخ، پس از انجام مراحل اداری و ارجاع به واحد فنی، سریعا ترتیب اثر داده می شود. شرکت پشتیبانان شبکه قادر نیست به درخواستهای فسخی که در آنها زمان مشخصی برای قطع سرویس در آینده تعیین شده است، ترتیب اثر بدهد. زمانی که مراحل فسخ انجام شد، ما یک ایمیل تاییدیه یا تیکت برای شما ارسال می کنیم. چنانچه تأییدیه به دستتان نرسید لطفاً در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

شرکت پشتیبانان شبکه، سایتها را تحت نظر نمی گیرد و قرارداد میزبانی وب شما را در صورت بروز مشکلاتی مرتبط با اینترنت، انتقال دامنه، عدم استفاده و یا هر مسئله دیگر، به صورت خودکار کنسل نمی نماید. شرکت پشتیبانان شبکه این حق را برای خود محفوظ می دارد که هر سرویسی را در هر زمانی بدون اطلاع و به هر دلیلی که موجه تشخیص دهد، فسخ نماید. البته در صورت فسخ از جانب شرکت، در صورتیکه مشتری خلاف موارد این موفقتنامه عمل نکرده باشد، شرکت مابقی مبلغ قرارداد وی را به مشتری مسترد می کند.

ضمانت بازپرداخت وجه

ما جهت حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان خود، رضایت ایشان را گارانتی می کنیم و در صورتی که مشتری عدم رضایت خود را تا مدت زمان تعیین شده اعلام نماید، ما سرویس را لغو کرده و هزینه های پرداختی ایشان را مسترد می کنیم.

در صورت عدم رضایت یک مشتری از کیفیت خدمات شرکت، مشتری می بایست در مهلت مشخص شده برای هر سرویس، درخواست لغو خود را از طریق ارسال تیکت در پورتال مشتریان اعلام نماید. سپس درخواست وی مورد بررسی قرار گرفته و حداکثر تا ۱۰ روز کاری پس از وصول درخواست ایشان، هزینه پرداختی ایشان پس از کسر موارد استثناء به ایشان عودت داده خواهد شد.

لطفا دقت نمایید که سرویس هایی که به دستور مراجع قضایی معلق شده باشند و یا سرویس هایی که به دلیل عدم رعایت شرایط و مقررات خدمات شرکت، از طرف بخش فنی متوقف شده اند (مانند مواردی شامل ارسال اسپم، کلاهبرداری، فایل های مخرب یا ویروسی و …)، شامل ضمانت بازپرداخت وجه نمی شوند.

ضمنا سرویس هایی که در فهرست زیر نیامده اند، به هیچ عنوان شامل ضمانت بازپرداخت وجه نمی شوند.

شرایط مربوط به سرویس های میزبانی اشتراکی (Shared Hosting)

خدمات میزبانی اشتراکی شرکت شامل ۳۰ روز ضمانت بازپرداخت وجه می شوند. این بازه زمانی، از تاریخ فعال سازی سرویس توسط شرکت پشتیبانان شبکه محاسبه خواهد شد. در حال حاضر خدمات میزبانی اشتراکی ما شامل سرویس های شرکتی (لینوکس و ویندوز)، سرویس های تخصصی وردپرس و سرویس های ارزان قیمت می شود.

موارد استثناء در این خدمات شامل موارد زیر است:

  • ۵ درصد هزینه راه اندازی سرویس
  • هزینه خدمات جانبی خریداری شده
  • هزینه های مربوط به ارسال پیک و پست
  • هزینه منابع مصرف شده
  • هزینه های پرداخت شده بابت تمدید سرویس
  • هزینه های مربوط به پشتیبانی
شرایط مربوط به سرویس های سرور مجازی (VPS)

خدمات میزبانی سرورهای مجازی شرکت شامل ۷ روز ضمانت بازپرداخت وجه می شوند. این بازه زمانی، از تاریخ فعال سازی سرویس توسط شرکت پشتیبانان شبکه محاسبه خواهد شد.

موارد استثناء در این خدمات شامل موارد زیر است:

  • مبلغی که بابت هزینه راه اندازی پرداخت شده و یا ۱۰% هزینه پرداخت شده در سرویس های بلند مدت که در تعرفه ها شامل هزینه راه اندازی نمی شوند.
  • هزینه خدمات جانبی خریداری شده
  • هزینه های مربوط به ارسال پیک و پست
  • هزینه منابع مصرف شده
  • هزینه های پرداخت شده بابت تمدید سرویس
  • هزینه های مربوط به پشتیبانی

پس دادن وجه سرویس:

وجوه پرداختی فقط در صورتی عودت داده می شود که مشمول شرایط ضمانت بازپرداخت وجه شود. برگشت مبلغ یا به صورت چک در وجه مشتری و یا واریز به کارت بانکی مشتری می باشد. پس از گذشت دوره ضمانت بازپرداخت وجه و یا در صورت تمدید سرویس، هیچ وجهی عودت داده نخواهد شد.

تغییر قیمت ها و تعرفه:

تعرفه و قیمت خدمات شرکت پشتیبانان شبکه ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند، هر گونه تغییر در قیمت در صورتحساب بعدی منظور خواهد شد.