لطفا چند ثانیه صبر کنید در حال دریافت محتوای صفحه... ظاهرا سرعت اینترنت مناسب نیست! هرچه دریافت شده را نمایش بده!
هاست وردپرس میزبانی وردپرس

هاست وردپرس

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم هاست وردپرس، جذاب ترین سرویس هاستینگ اشتراکی ما است. می گویند آینده وب، وردپرس است. ما هم سخت به این گفته معتقدیم!

بنابراین سرورهایی را به صورت اختصاصی برای عاشقان وردپرس راه اندازی کرده ایم. سرورهایی با تنظیمات بهینه برای هرچه بهتر، سریع تر و امن تر کار کردن سایت های وردپرسی.

اگر می خواهید سایت خود را با وردپرس راه اندازی کنید، حتما سرویس هاستینگ وردپرس ما را مد نظر داشته باشید.

ویژگی های خاص هاست های وردپرسی

پشتیبانی هاستینگ

پشتیبانی واقعی یعنی نتساپس

ما ارزان ترین هاست ایران نیستیم، پر تبلیغ ترین هم نیستیم. اما مشتریان ما همواره به واسطه خدمات پشتیبانی حرفه ای، بی نظیر و دوستانه ما، نتساپس را انتخاب کرده اند.

اطلاعات بیشتر »

پشتیبانی هاستینگ

مشاوره و راهنمایی حرفه ای

با کمک تخصصی ما، سایت شما سریع تر و امن تر روی اینترنت قرار می گیرد. تجربه ما در زمینه وردپرس کم نظیر است و آن را با کمال میل در اختیار شما قرار می دهیم.

اطلاعات بیشتر »

هاست سریع

سریع، سریع و سریع تر

با استفاده از سرورهایی بسیار قوی و تنظیماتی بسیار بهینه، سرعت سایت شما بر روی این سرورها، بسیار بالاست. TTFB زیر ۷۰ میلی ثانیه فقط در بهترین میزبان ها دیده می شود!اطلاعات بیشتر »
هاست امن

امنیتی کم نظیر

ما بر روی سرورهای لینوکسی خود، از سیستم امنیتی Imunify360 استفاده می کنیم. اما نه یک نسخه عادی، نسخه ای مخصوص نتساپس با ویژگی هایی خاص. همچنین…اطلاعات بیشتر »

تعرفه سرویس های میزبانی وب وردپرس

سیستم امنیتی Imunify360، اختصاصی شده برای نتساپس

سرورهای لینوکس ما با سیستم امنیتی چند لایه و فوق العاده Imunify360 محافظت می شود. اما نسخه ایمونیفای ۳۶۰ ما با همه متفاوت است. نسخه ای اختصاصی صرفا برای امنیت هاست های لینوکسی نتساپس!

ما به استفاده از یک سیستم امنیتی اکتفا نکرده ایم. در کنار طراحی افزونه ای صددرصد اختصاصی برای هاستینگ در ایران، ما خدمات مشاوره ای و عملی برای امن سازی سایت های مشتریان خود نیز ارائه می کنیم. ما هر تلاشی که می کنیم، اول امنیت اطلاعات شما را در نظر می گیریم. امنیت در کنار سرعت و کارایی، مشخصه اصلی سرویس های میزبانی وب لینوکس نتساپس هستند.

امنیت با ایمونیفای 360

سوالات متداول درباره هاست وردپرس

تفاوت هاست وردپرس و هاست لینوکس چیست؟

  1. در هاست وردپرس، به شما پشتیبانی مخصوص وردپرس، توسط حرفه ای ترین وردپرس کاران با تجربه بین المللی ارائه می شود.
  2. در هاست وردپرس، به شما یک بار مشاوره رایگان امنیت وردپرس ارائه می شود و علاوه بر مشاوره، در صورت تمایل شما، امن سازی سایت هم به صورت رایگان انجام می شود (سرویس ۳۰۰ هزار تومانی).
  3. در هاست وردپرس، سرویس بهینه سازی وردپرس، به صورت رایگان انجام می شود (سرویس ۲۰۰ هزار تومانی)
  4. در هاست وردپرس، تنظیمات PHP و Cache و وب سرور، همگی برای کارکرد بهینه وردپرس اعمال شده است و سایت شما سریع تر و امن تر کار خواهد کرد.
  5. در هاست وردپرس، به روز رسانی وردپرس به صورت خودکار انجام خواهد شد تا همیشه سایت شما امنیت بالایی داشته باشد.
  6. در هاست وردپرس، شما امکان نصب سریع وردپرسی امن و بهینه را از طریق WordPress Toolkit خواهید داشت.
  7. در هاست وردپرسی، علیرغم پرداخت هزینه کمتر نسبت به هاست لینوکس، منابع سایت بالاتر است. اما، از طرف دیگر، تعداد ایمیل و … نسبت به هاست لینوکس، کمتر است. در واقع هاست وردپرس، کاملا برای وب سایتی سریع و کارآمد، بهینه سازی شده است.

کنترل پنل ارائه شده روی میزبانی وب وردپرس چیست؟

روی هاستینگ وردپرس نتساپس، کنترل پنل پلسک همراه با WordPress Toolkit ارائه می شود. پلسک در کنار CPanel، بهترین کنترل پنل های موجود در بازار هستند. ما به دلیل اینکه پلسک رابطی کاربر پسند تر و تمیز تر دارد، امنیت بسیار بالایی دارد، روی آن WordPress Toolkit که ابزاری بسیار مفید برای سایت های وردپرسی است، ارائه می شود و مهم تر از همه، بر خلاف CPanel سابقه تحریم هاست های ایرانی را ندارد، انتخاب قطعی ما برای ارائه خدمات میزبانی وب است.

آیا می توانم از هاست لینوکس عادی، برای نصب وردپرس استفاده کنم؟

بله می توانید. در کل، ما سرویس میزبانی وب وردپرس را به واسطه مزایای آن، به شما توصیه می کنیم. اما اگر بخواهید از ایمیل بیشتری استفاده کنید و امکانات هاست های لینوکسی برای شما مناسب تر است، می توانید وردپرس را روی هر هاست لینوکسی، استفاده نمایید.

در میزبانی وب وردپرس، آیا وردپرس را شما برای من نصب می کنید؟

با استفاده از WordPress Toolkit می توانید خودتان مستقیما وردپرس را نصب کنید. اما اگر بخواهید، کافی است تیکت بزنید و ما نصب وردپرس و تنظیمات اولیه آن را به صورت رایگان برای شما انجام خواهیم داد.

آیا می توانم بر روی سایت خود، SSL نصب کنم؟

بله می توانید. هم می توانید از SSL رایگان ارائه شده روی هاست های وردپرسی ما استفاده کنید که کلیه مزایای SSL های DV معمولی را دارد. هم می توانید Certificate موردنظر خود را خریداری و نصب نمایید.

در صورت خرید هاست وردپرس، می توانم از تخفیف ویژه ثبت دامنه استفاده کنم؟

بله حتما! تخفیف ویژه ثبت دامنه، روی تمام هاست های ما ارائه می شود. با استفاده همزمان از میزبانی وردپرس و دامنه، شما می توانید دامنه خود را با قیمتی بسیار مناسب ثبت یا تمدید نمایید.

آیا می توانم سایت وردپرس بسیار قدیمی خود را به سرور شما منتقل کنم؟

اگر منظور شما یک سایت قدیمی و معتبر است، بله حتما. ولی اگر منظور شما سایتی است که مدت ها به روز نشده و حفره های امنیتی زیادی دارد، قبل از به روز رسانی و ایمن سازی آن، امکان فعال سازی سایت روی هاست وردپرس نتساپس، وجود ندارد. اگر بخواهید، ما می توانیم قبل از فعال سازی سایت، ایمن سازی آن را برای شما انجام دهیم.

آیا می توانم از نسخه های از رده خارج PHP استفاده کنم؟

خیر. روی سرورهای میزبانی وب نتساپس، فقط نسخه های به روز PHP قابل استفاده هستند. یعنی PHP 7.2 و ۷٫۳ و ۷٫۴٫ اگر می خواهید از نسخه های از رده خارج استفاده کنید، حتما باید سرور مجازی تهیه کنید. مسئولیت امنیت آن به عهده خودتان خواهد بود.

آیا می توانم از تم یا پلاگین های کرک یا نال شده استفاده کنم؟

ما کدهای شما را برای اورجینال بودن کدها بررسی نمی کنیم ولی سیستم امنیتی ما جلوی اجرای کدهای مخرب و malware ها را می گیرد. اکثر تم و پلاگین های نال شده و کرک شده، حاوی کدهای مخربی هستند که موجب هک شدن سایت شما و سایر سایتهای روی سرور خواهند شد. سرور ما جلوی اجرای چنین کدهایی را به صورت خودکار می گیرد.

می خواهم وردپرس و پلاگین های آن را به روز کنم. شما به من کمک می کنید؟

بله حتما! لطفا تیکت بزنید و ما پس از تهیه بکآپ سایت را برای شما به روز خواهیم کرد. البته دقت کنید که در صورت استفاده از تم یا پلاگین پریمیوم، نیاز است که آخرین نسخه از تم یا پلاگین را در اختیار ما قرار دهید. در صورت شخصی سازی تم، به روز رسانی تم تنها در زمانی قابل اجراست که استانداردهای وردپرس رعایت شده باشد و حتما از Child Theme استفاده کرده باشید.

برای امنیت وب سایت وردپرسی چه کار کنم؟

برای امنیت وردپرس، کارهای زیادی است که می توان و باید انجام داد. می توانید امنیت وب سایت خود را به کارشناسان پشتیبانان شبکه بسپارید یا با مطالعه راهنمای کامل امنیت وردپرس، خودتان راسا اقدام به امن سازی وب سایت خود کنید.